6 juli 2012
5 juli 2012
Virkabstinens
Ja det må tyckas att det är tantvarning på den men fasiken!!
Jag vart så himla virksugen.
Denna gång får det bli denna:

Mönstret hittar du på Garnstudio
Klara färdiga gå :-)
Jag vart så himla virksugen.
Denna gång får det bli denna:

Mönstret hittar du på Garnstudio
Klara färdiga gå :-)
4 juli 2012
3 juli 2012
2 juli 2012
Gripsholm
Köpte ett nytt överkast häromdagen. Det är av märket Gripsholm och är helt ljuvligt att ligga på :-).
Man vill nästan inte bädda upp när det är dax att lägga sej.
Funderar starkt på om bäddseten är lika sköna för då blir det baske mej nya såna också vilken dag som helst.
Man vill nästan inte bädda upp när det är dax att lägga sej.
Funderar starkt på om bäddseten är lika sköna för då blir det baske mej nya såna också vilken dag som helst.
1 juli 2012
Slapp söndag
Efter en sväng t hjärtintensiven och titta till svärfar så har jag bara moffat munkalakrids från taxinge slott.
Jag önskar att det vore söndag i morgon :-/
Jag önskar att det vore söndag i morgon :-/
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







