Tur att man har tur i kärlek iallafall..
5 apr. 2012
4 apr. 2012
Stoooooort påskägg
Ledtråden till årets påskägg var en psalm.
Psalm nr 420 som man markerat vissa bokstäver i som skulle bilda platsen där påskägget var gömt.
Ordet vart testhörnan.
Där låg det här "lilla" påskägget.

Säkert minst 5 kg godis :-/
Jag föreslog att nästa års "psalm" skulle bli denna:
Den baddräktstid nu kommer,
när magen är för stor.
Då valkar bara sväller,
och celluliter gror.
Generande behåring,
lyfts fram i solens ljus.
Nej stranden verkar boring,
vi stannar inomhus.
De krav som sommar´n ställer,
förstör vår ledighet.
Vi sitter där å gnäller,
fy fan vad jag e fet.
Fast vem vill motionera,
när man kan sitta still.
Nej låt oss revoltera,
vi tar en godis till!
För en gbp-opererad så är det här inge vidare.....
Välkommen sockerkoma säger jag bara :-S
Psalm nr 420 som man markerat vissa bokstäver i som skulle bilda platsen där påskägget var gömt.
Ordet vart testhörnan.
Där låg det här "lilla" påskägget.

Säkert minst 5 kg godis :-/
Jag föreslog att nästa års "psalm" skulle bli denna:
Den baddräktstid nu kommer,
när magen är för stor.
Då valkar bara sväller,
och celluliter gror.
Generande behåring,
lyfts fram i solens ljus.
Nej stranden verkar boring,
vi stannar inomhus.
De krav som sommar´n ställer,
förstör vår ledighet.
Vi sitter där å gnäller,
fy fan vad jag e fet.
Fast vem vill motionera,
när man kan sitta still.
Nej låt oss revoltera,
vi tar en godis till!
För en gbp-opererad så är det här inge vidare.....
Välkommen sockerkoma säger jag bara :-S
3 apr. 2012
Påskägg
Jag vill ha alternativt godis i mitt påskägg. Det kan bubbla.
Och det behöver inte ens ligga i ett påskägg.
Det går bra med cellofan runt bara =)
Vill man påska till det lite så kan man sätta en fjäder på glaset.
Den fyra dagars långa ledigheten ska firas ordentligt.
Den börjar på torsdag kl 12.00

ååååå vad jag längtar till torsdag ....
Och det behöver inte ens ligga i ett påskägg.
Det går bra med cellofan runt bara =)
Vill man påska till det lite så kan man sätta en fjäder på glaset.
Den fyra dagars långa ledigheten ska firas ordentligt.
Den börjar på torsdag kl 12.00

ååååå vad jag längtar till torsdag ....
2 apr. 2012
Virkad poncho i beiget och brunt
Virkad poncho i rosa och bruna toner
1 apr. 2012
Potatis
Högskoleprovet
Man kan göra en del av högskoleprovet på Aftonbladets hemsida.
Jag gjorde´t!
Fick 75%
Jag ska nog söka till högskolan nu.
Hur svårt kan det va?
Fast ja just de......
Bara man inte får mattefrågor.
Jag gjorde´t!
Fick 75%
Jag ska nog söka till högskolan nu.
Hur svårt kan det va?
Fast ja just de......
Bara man inte får mattefrågor.
Vem släckte lyset?
Earth hour.
Vilket påfund.
Jag släckte ner så det blev bäcksvart här hemma
och inte förrän 07.24, i morse, vart det ljust igen.
Det var då jag vaknade.
Vilket påfund.
Jag släckte ner så det blev bäcksvart här hemma
och inte förrän 07.24, i morse, vart det ljust igen.
Det var då jag vaknade.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)







