9 nov. 2011

You learn....

Västervik

En himla charmig liten stad :-)

Skickat från min HTC

8 nov. 2011

Ny stämpel


Jag (som många andra) var på Syfestivalen i lördags.

Hittade denna stämpel från Vilda Stamps

Tycker den är ball ...

Den får det bli på mina julkort i år :-)

7 nov. 2011

Ljus i mitt hus...

Jag tycker om hösten när man får gosa ner sej i soffan och tända en massa ljus!
Brukar tända ljusen i köket på morgnarna också när jag tar min morgonfika.

Livskvalité :-)



6 nov. 2011

Galet häftigt!

Partyprisse

Det var en Partyprisse som glömde skorna här igår.
Den yngsta av oss......

4 nov. 2011

Man vet att.....

Man vet att det är fredag när huset fylls med datorer och barn och doften av nypoppade popcorn sprider sej tillsammans med hesa tonårsröster som gapar i takt med gevären på dataspelen.
Jag älskar att hata det men jag vill inte vara utan.
Mina barn är de bästa på jorden :-)

2 nov. 2011

Länge sen

Macahan...nostalgi.
Nu väntar jag bara på Luke :-P

Hur man myser efter 24 år

Så här myser vi när vi är barnfria.

1. Ska vi gå ut och äta ikväll?
Näe...vi lagar något gott hemma istället.
Det blev typ te och macka med levande ljus.
Skitgott.....

2. Morsan ringer. - Jag tänkte komma över och fika.
Inge mys där heller liksom.

3. Kronblom: - jag går ner i garaget.
-Ska du vara där länge?
- Nej fan. 20 minuter kanske.

Han kom upp 3 timmar senare och då sov jag.

Snacka myskväll!!

1 nov. 2011

Mys

Det kan regna och blåsa hur mycket det vill just nu.....
Gu va det här är skönt...

Free background from VintageMadeForYou