9 nov. 2011
8 nov. 2011
Ny stämpel
Jag (som många andra) var på Syfestivalen i lördags.
Hittade denna stämpel från Vilda Stamps
Tycker den är ball ...
Den får det bli på mina julkort i år :-)
7 nov. 2011
Ljus i mitt hus...
6 nov. 2011
4 nov. 2011
Man vet att.....
Man vet att det är fredag när huset fylls med datorer och barn och doften av nypoppade popcorn sprider sej tillsammans med hesa tonårsröster som gapar i takt med gevären på dataspelen.
Jag älskar att hata det men jag vill inte vara utan.
Mina barn är de bästa på jorden :-)
Jag älskar att hata det men jag vill inte vara utan.
Mina barn är de bästa på jorden :-)
2 nov. 2011
Hur man myser efter 24 år
Så här myser vi när vi är barnfria.
1. Ska vi gå ut och äta ikväll?
Näe...vi lagar något gott hemma istället.
Det blev typ te och macka med levande ljus.
Skitgott.....
2. Morsan ringer. - Jag tänkte komma över och fika.
Inge mys där heller liksom.
3. Kronblom: - jag går ner i garaget.
-Ska du vara där länge?
- Nej fan. 20 minuter kanske.
Han kom upp 3 timmar senare och då sov jag.
Snacka myskväll!!
1. Ska vi gå ut och äta ikväll?
Näe...vi lagar något gott hemma istället.
Det blev typ te och macka med levande ljus.
Skitgott.....
2. Morsan ringer. - Jag tänkte komma över och fika.
Inge mys där heller liksom.
3. Kronblom: - jag går ner i garaget.
-Ska du vara där länge?
- Nej fan. 20 minuter kanske.
Han kom upp 3 timmar senare och då sov jag.
Snacka myskväll!!
1 nov. 2011
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)






