4 okt. 2011
Kanelbullens dag
Vissa dagar tycker jag om mer än andra.
Idag är en sån dag.
Sussilull hjärta kanelbullar likamed sant ;-)
Ha en bra kanelbullens dag.
Idag skiter vi i kalorier Hörrni
Vi äter och njuter
Idag är en sån dag.
Sussilull hjärta kanelbullar likamed sant ;-)
Ha en bra kanelbullens dag.
Idag skiter vi i kalorier Hörrni
Vi äter och njuter
Kaffe
3 okt. 2011
Sjöborre
Nu har jag fått reda på vad det HÄR är....:
Det är en fejkad sjöborre.

De där små firrarna (runt borren) vill nämligen yngla av sej på en sån och den riktiga sjöborren som vi har i akvariet är lite rädd för andra fiskar eller nåt för
den vill inte komma fram så ofta.
Jag skulle se och känna skillnad på en riktig och en oriktig vad det än är.... he he ....
Skulle inte ni?
Och det här är jag by the way.

Äkta vara uppifrån och ner.
Lite för mycket dock men äkta ;-)
Det är en fejkad sjöborre.

De där små firrarna (runt borren) vill nämligen yngla av sej på en sån och den riktiga sjöborren som vi har i akvariet är lite rädd för andra fiskar eller nåt för
den vill inte komma fram så ofta.
Jag skulle se och känna skillnad på en riktig och en oriktig vad det än är.... he he ....
Skulle inte ni?
Och det här är jag by the way.

Äkta vara uppifrån och ner.
Lite för mycket dock men äkta ;-)
FUSK
Nu blir jag förbannad!
Fusk på wordfeud ! ! !
Men med facit i hand så fattar jag ju nu varför en del lägger ord som ger
100 poäng och uppåt och med ord som man dessutom aldrig hört förut.
Ni som gjort det och jag vet inte bara gjort det en gång.
Ni åker bort från min lista nu.
Grattis till vinsten.
Jag resignar och jag vill aldrig mer ha en inbjudan från Er igen.
Ska jag spela så ska jag ha "mänskligt motstånd" och inge fusk.
EnjävligtförbannadLullan
Fusk på wordfeud ! ! !
Men med facit i hand så fattar jag ju nu varför en del lägger ord som ger
100 poäng och uppåt och med ord som man dessutom aldrig hört förut.
Ni som gjort det och jag vet inte bara gjort det en gång.
Ni åker bort från min lista nu.
Grattis till vinsten.
Jag resignar och jag vill aldrig mer ha en inbjudan från Er igen.
Ska jag spela så ska jag ha "mänskligt motstånd" och inge fusk.
EnjävligtförbannadLullan
2 okt. 2011
Reklamtröjor
Igår var jag ute och dansade.
Hade jättekul.
Det är då det händer....
Det dansar fram en kille mot mej..
Ser helt okej ut för all del MEN
Stort MEN
Han hade en tröja på sej.....
och det ska man ju absolut ha
MEN
Det stod texten Cramo på den....
Alltså en reklamtröja
Fi satan!
Det går fetbort!
Man går väl ändå inte ut på krogen i en reklamtröja?
Jo det gjorde man tydligen.
Saken är klar!
Jag vet exakt vad jag ska ha på mej nästa gång jag går ut och dansar.
Jag ska ta fram mina gamla arbetskläder från MAXI.
Kan han så kan jag. . . . . .

Så de så!
Hade jättekul.
Det är då det händer....
Det dansar fram en kille mot mej..
Ser helt okej ut för all del MEN
Stort MEN
Han hade en tröja på sej.....
och det ska man ju absolut ha
MEN
Det stod texten Cramo på den....
Alltså en reklamtröja
Fi satan!
Det går fetbort!
Man går väl ändå inte ut på krogen i en reklamtröja?
Jo det gjorde man tydligen.
Saken är klar!
Jag vet exakt vad jag ska ha på mej nästa gång jag går ut och dansar.
Jag ska ta fram mina gamla arbetskläder från MAXI.
Kan han så kan jag. . . . . .

Så de så!
1 okt. 2011
Helt magiskt
Ikväll är det premiär för Helt magiskt.
Den tv-inspelningen var jag på :-) Inte just den som ska sändas i morgon men en annan :)
Ungefär så här mycket såg jag :

Ibland var den riktad rätt i fejjan på mej. Kändes sådär .....
Ser ni en tillgjord tjej med vit tröja och så nära att jag tom tror att mina näshår syns.......
Då är det jag. . . . . .
Men det är inte förrän i det programmet där bla Sara Sommerfeldt är med.
Den tv-inspelningen var jag på :-) Inte just den som ska sändas i morgon men en annan :)
Ungefär så här mycket såg jag :

Ibland var den riktad rätt i fejjan på mej. Kändes sådär .....
Ser ni en tillgjord tjej med vit tröja och så nära att jag tom tror att mina näshår syns.......
Då är det jag. . . . . .
Men det är inte förrän i det programmet där bla Sara Sommerfeldt är med.
Två flugor
Man kan ju alltid göra två flugor på smällen samtidigt so to speak.
Det är biltvätten och wordfeud som gäller ;)
Effektivitet heter det.....
Det är biltvätten och wordfeud som gäller ;)
Effektivitet heter det.....
Wordfeudtävling
Jag funderar skarpt på att köra en wordfeudtävling bland mina härliga tjejkompisar.
Den som förlorar får bjucka på middag och bubbel.
Fair deal liksom.
Jädrar va svåra ord man måste klura på och lägga dom rätt på spelplanen.
Känner jag mej rätt så ska jag ska nog, redan nu, börja fundera på vad jag ska bjuda på för middag :-S
Men jag är iallafall glad för det mesta :)
Den som förlorar får bjucka på middag och bubbel.
Fair deal liksom.
Jädrar va svåra ord man måste klura på och lägga dom rätt på spelplanen.
Känner jag mej rätt så ska jag ska nog, redan nu, börja fundera på vad jag ska bjuda på för middag :-S
Men jag är iallafall glad för det mesta :)
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)



