8 aug. 2011

Hoppsan Kerstin!


Oj då! :-0
Då får man väl ledigt i morrn va?

Håll för fasiken tummarna för att det inte är hårddisk-krasch. Känns "lite jobbigt" om det skulle vara det........

Alltså jag är inte så bra på att ta backuper..... :-S

Men jag är jä*ligt bra på en massa annat! :-P
Typ det här:


Eller nä.......

Men det här är jag iallafall bra på!



Väldigt bra dessutom!

7 aug. 2011

För det regnar här i Tumba idaaaag...



Jösses vad det regnar, åskar och blixtrar!

Då var det ju därför jag vaknade med huvudvärk i morse........för det kan ju inte bero på att jag var på Hydet MC igår och vinglade..jag menar minglade ;-)



Idag är kaffemaskinen, fotöljen, dvd:n och jag like this *snurrar ihop pek och långfingret* Inget ska få förstöra för oss idag..

Tack regnet!

5 aug. 2011

Fredag och nya naglar!!

Första arbetsveckan efter semestern är avklarad och tänk.....jag överlevde!! *glad och förvånad* ;-)

Fick en nageltid hos Monika´s fahion nails and beauty. Det var Sandra som gjorde naglarna och Monika som målade blommorna. Alltså jag är stum av beundran!! .........och det är tyvärr inte ofta tycker Kronblom. Ja att jag är tyst alltså ... :-P


Nu blir det fredagsmys på hög nivå!
Hoppas ni också får mysa idag.

4 aug. 2011

Vilken otrolig röst

När hon var med i melodifestivalen så måste jag erkänna att jag såg världens största garnhärva framför mej men oj oj oj va hon har vuxit i mina ögon..jag menar öron ;)
Klicka och njut.....

Decibelle smycken och ögonbryn


Jag fick jättefina armband och örhängen,i märket Decibelle, av Kronblom när vi åkte till Turkiet.
Tänk va glad jag vart när jag såg att de hade samma serie smycken på Birka Paradise.
Ett sött halsband med ett hjärta på och ringen.
Armbanden och ringen är i "resårtråd" vilket jag måste utfärda en liten "Note to self" för: Klia dej inte på ögonbrynet med ringen på fingret. Ni vet sådär man kan göra med hela fingret liksom. Ringen fastnar lätt i ögonbrynet då :-S
S*an i gatan va ont det gjorde och prova nu inte det här hemma för det finns andra sätt att "noppa" ögonbrynen på :-S .
Nu längtar jag tills jag blir mörkhyad så kristallerna gnistrar fint mot huden...
Se nu till att vara rädda om Er. Man lever bara en gång!

3 aug. 2011

Med varmt deltagande....


Ibland måste man tyvärr också göra såna här kort :-(
Alla mina tankar till Er.
Jag beklagar verkligen.

Jag är kär....


Jättekär!

2 aug. 2011

1 aug. 2011

Nära.....

Väldigt nära.....

När mina barn är så stora att de klarar sej utan "sin lilla mamma" då ska jag också flyga luftballong =) Men inte förr......hell no.... ;)

Dagens fynd :-)

Sprang förbi Silveroasen i Farsta C häromdagen....eller sprang förbi är ju synd å säga för jag gick till och med in....när jag såg det här....



Ett fint budskap på hjärtat som stämmer så bra!:



Ja 70% rabatt kunde man ju inte motstå! ;-)
Free background from VintageMadeForYou