
Jag fick jättefina armband och örhängen,i märket Decibelle, av Kronblom när vi åkte till Turkiet.
Tänk va glad jag vart när jag såg att de hade samma serie smycken på Birka Paradise.
Ett sött halsband med ett hjärta på och ringen.
Armbanden och ringen är i "resårtråd" vilket jag måste utfärda en liten "Note to self" för: Klia dej inte på ögonbrynet med ringen på fingret. Ni vet sådär man kan göra med hela fingret liksom. Ringen fastnar lätt i ögonbrynet då :-S
S*an i gatan va ont det gjorde och prova nu inte det här hemma för det finns andra sätt att "noppa" ögonbrynen på :-S .
Nu längtar jag tills jag blir mörkhyad så kristallerna gnistrar fint mot huden...
Se nu till att vara rädda om Er. Man lever bara en gång!