19 maj 2012

Pastellnaglar

Var till bästa nageltjejen häromdagen och gjorde lite nya naglar.

Det är mitt tredje år som jag är hos henne nu.

Nästan ingen tror mej när jag talar om att jag började göra naglar av rent medecinskt syfte.
Efter min GBP-operation så vart mina naglar jättedåliga och skivade sej och sprack.

Gjorde slag i saken och försökte förstärka dom.

Nu är jag fast.

Jag kan inte sluta.

Tycker det är så jädra fräscht med fina naglar.

Så här vart dom denna gång:




Sitter också och längtar till Turkiet.
Det är inte många dagar kvar tills vi åker nu.
Ska bli så skönt att komma hemifrån ett tag och bara bry mej om min familj.

Förra året när jag och min man var i Turkiet så fick jag den här fina ringen av honom:



Kommer passa störtbra när brännan kommit på :-)

Kram

Inga kommentarer:

Free background from VintageMadeForYou