14 feb. 2010

Utmaning på Ett trykk

Nu var det länge sen jag hängde på en utmaning på Ett trykks blogg. Men nu har jag faktiskt gjort ett kort efter deras skiss som de hade denna månad:


Jag tolkade skissen så här:



De mönstrade pappren är från My Minds Eye.
Stämplarna har jag faktiskt ingen aning om förutom den som är bakom ängeln för det är Tim Holtz och det roliga är ju att den ser ju nästan precis ut som det mönstrade pappret.



Bårdstansen är Fiskars och rosorna kommer från Inkido.



Som en liten extra detalj så lade jag ganska mycket pearlmaker i det mönstrade pappret.

Hoppas Er alla hjärtans dag har varit bra. Det har min :)

5 kommentarer:

Eva sa...

Jättefin tolkning av skissen. Jag gillar också dessa papper. Kom till Papprika på måndag om du kan.

Katarina sa...

Lycka till. Jättefint kort. Kram Katarina

eba sa...

Nydelig

anne bodil sa...

Kjempefint kort!
Takk for at du deltar på utfordringen vår. :)

Guro sa...

Stilig kort :-) Morsom pynt sammen med blomstene og sløyfen.
Klem Guro

Free background from VintageMadeForYou